Alla inlägg under september 2012

BM

Av Nathalie Sauer - 19 september 2012 22:52

Idag va det iväg till barnmorskan för att lyssna på hjärtat som blev 148 slag/min. Det är lika underbart fjärde gången att höra det där hjärtat slå. Knodden buffa på ordentligt och vred sig ordentligt men har inte lika lätt att vända sig och "gömma" sig där inne. Tydligen blir det en stor bebis! Måttet på magen symfys vart på den översta raden och jag har tidigare varit på knappt lite under medel eller på den nedre raden.... Jaja kanske dags att föda något större än en 3,5 kg bebis. Känns att den är lång för en enkel normal vändning gör magen trekantig och ger en smärta som sällan går att missa.. Hur stor ska jag blir?


Fick en jättefin vinterMAMMAjacka av min underbara sambo så nu får magen vara varm.Har ju aldrig haft en sån här mage vintertid så detta ska bli speciellt. Har shoppat massor till bebis! Bara längtar tokmycket nu!


 

Vecka 24



 



 

Teamys med magen när det regnar ute..

 

//Nath

Presentation


Hej kära bloggläsare! Nathalie heter jag, kallas Nath, typ runt 30 och 4 ungar! Grejar med all möjligt roligt men kortfattat så är jag rätt kul och sjukt trevlig! Älskar shopping! Puss!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards