Alla inlägg under juli 2013

Av Nathalie Sauer - 24 juli 2013 22:56

Jag är till synes en rätt normal person men det är enbart skenet som bedrar. Jag är fullständigt onormal! Vilket är rätt normalt. Det beror hur man ser det eller egentligen är det en tolkningsfråga. Vi behöver inte fördjupa oss i den frågan..

Har köpt mig en ny laptop, en sånhäringa touchskärm och slimmad och det gjorde mig alldeles varm i brallan då jag är en tekniknörd utan dess like (beskyller min far för detta). Jag blir fasinerad över ting som utstrålar intellekt och skönhet. Har en överdriven kärlek till lampor, men det hör inte till saken, men ville bara poängtera att det egentligen handlar om kärlek. Någon dag sen skaffade jag mig en ny mobil. Ja helt vansinnigt för den jag hade va både vacker och intellektuell men behöver vårdas på mobilsjukhus ett tag. Jag är en flitig användare. Jag ger den till min äldsta dotter som fyller år imorgon när den tillfrisknat från lindrig sjukdom, mobilen alltså, inte dottern... Denna gången blev det en Samsung Galaxy S4 och jag är kär! Den har allt jag behöver så nu har jag glömt min nya laptop.... Återförenades ikväll och det kändes skönt. Nu har jag iallafall en mobil jag inte behöver pilla på jag bara viftar med händerna eller huvudet så gör den som jag vill! Va ska jag med en touchlaptop då? Haha nääää jag älskar dig precis som du är! Min man blir nog galen på mig! Har en hel uppsjö av laptops, surfplattor och spelkonsoler så jag snart kan öppna butik, men jag vet att långt där inne så tycker han egentligen att det är ganska trevligt att tanten är som hon är så han också får leka med mina prylar. Vad skulle han gjort utan mig? Läsa tidningen som låg i brevlådan?


Händer så mycket härligt nu förtiden så jag glömmer blogga...

Men vet ni vad?! Jag och mannen tog oss friheten att smita ifrån sju ungar och åkte till Göteborg på hotell och drog till Ullevi och ställde oss framför Gyllene Tider och infann oss i en enda stor musikorgasm! Det va länge sedan jag hade så kul med så otroligt många människor på en å samma gång och vi två har haft det jättemysigt och en välbehövlig VILA.

 



Gör lite små utflykter med barnen under sommaren. Blir lite tuffare när man har 7 stycken att tillgodose men än så länge har det gått bra. Gjorde en bussturné tillsammans allihop med även en familj till, till Skara Sommarland. En bebis, två diagnosungar och 4 rätt normala ungar så kan det verka kämpigt men det har gått förvånansvärt bra! Antar att rutiner, organisation och framförhållning förhindrar kaos och missnöje. Glada och trötta barn blev det!

Mirabelle & Aaron   Alexandra       Jag & Aaron     Milton 




Jag har dessutom lyckats.....

 

.....gå ner 32 kg totalt! Känner mig fantastisk!


Puss & kram från Nath   


Presentation


Hej kära bloggläsare! Nathalie heter jag, kallas Nath, typ runt 30 och 4 ungar! Grejar med all möjligt roligt men kortfattat så är jag rätt kul och sjukt trevlig! Älskar shopping! Puss!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards