Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

Tid

Av Nathalie Sauer - 7 februari 2014 15:01

Jag har det senaste försovit mig rejält! Larmet går och jag stänger av. Jag snoozar inte ens en gång. Totalt omdevetet och helt absurt! Jag är så trött så om flödet i situationen är minimal så somnar jag om så ståendes. Så här brukar det bli på hösten. Jag har förargat mig ganska högljutt på att inte vakna i tid för att kunna skicka iväg 2 av mina underbara barn till skolan. De har liksom kommit oförskämt sent till skolan. Här om dagen, med svansen mellan benen har jag lagt mig i säng igen för att ställa till rätta otillräcklig sömn, då jag blir väckt av min underbara man som varit iväg och köpt en fin väckarklocka till mig inslagen i ett blankt lilla papper med lila små krussidullersnören om. Jag älskar vardagspresenter! Det pirrar i magen och efterlämnar ett leende som varar länge. Denna vardagspresent var KLOCKREN! Och ja nu vaknar jag varje morgon! Är det vinterns gråa dis som sätter tröttheten på mattan eller är det helt enkelt så att småbarnsmamma har sina nackdelar....?

Oavsett så är min man URgullig!


Puss & Kram Nath

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Sauer - 12 augusti 2014 22:18


Jag har startat en grupp på Facebook "Mitt val är starkt" som är en offentlig öppen grupp för alla men speciellt utformat till människor som älskar styrketräning. Här kan man peppa varandra, ge tips och råd om träning kost och andra tips om hälsa, ma...

Av Nathalie Sauer - 22 juli 2014 22:58

Smutsiga små fötter vilandes mot bryggplank Små tussiga moln omfamnande den kristalklara blå himlen Toppiga vågor skvättandes mot båtens skrov Två måsar kivas om en brödbit Ditt lena hår cirklar sig runt min handled Dina vackra ögon förslu...

Av Nathalie Sauer - 8 mars 2014 16:49

Det blev en stor efterfrågan hur klänningen by Desigual skulle se ut på! Tja....vad ska man säga? Den sitter fint och går att variera med att ha ärmarna om axlarna eller att dra ner dem lite för att visa lite mer bara axlar. Risken då är dock att ...

Av Nathalie Sauer - 7 mars 2014 14:41


  Hoppade in i dressen direkt så jag hann ju naturligtvis inte stryka dressen som man borde göra innan man fotar den. MEN den är jättefin även om den nu är skrynklig och veckad. Fake jeans! Mjukt skönt material i jeansblått från Vero Moda. Används...

RED

Av Nathalie Sauer - 20 februari 2014 22:13


  Har alltid önskat mig ett par röda jeans. Köpte mig ett par i början av sista graviditeten men de blev snabbt för små! Nu hitta jag ett par med smarta funktioner. Har du hängrumpa? Va inte ledsen för även den kan räddas utan kirurgiska ingrepp. ...

Presentation


Hej kära bloggläsare! Nathalie heter jag, kallas Nath, typ runt 30 och 4 ungar! Grejar med all möjligt roligt men kortfattat så är jag rätt kul och sjukt trevlig! Älskar shopping! Puss!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards